Van ontevreden klanten naar topfans met 5* reviews

Ontevreden klanten, hier maken we naar topfans van!

Dagopleiding

2 X 1/2 d

635
Excl. Btw, Erkenning KMO-portefeuille
  • datum op aanvraag

Deel 1

De verbinding behouden in het contact met ontevreden klanten. Hoe maak je de change van klanten mét frustraties naar 5 sterren ambassadeurs? Intensieve oefeningen op reële situaties. Peter is hier een specialist in !

Deel 2

Hoe maak van je schriftelijke communicatie slimme marketing? En hoe ga je om met Google bij ontevredenheid? ? Nog meer Google Reviews met en een 5 sterren score! verzamelen, hoe doe je dit? Ilse is hier een specialiste in !

Medewerkers en teamverantwoordelijken die ontevreden gedrag willen masteren.

Je weet voortaan ontevredenheid om te zetten naar 5 sterren service en dit zowel bij Google reviews, bij telefonische en face to face communicatie, bij mail en andere schriftelijke communicatie.

Wie geeft deze training van ontevreden klanten naar topfans met 5* reviews?

Peter Callens

Peter Callens

Trainer
Peter startte zijn loopbaan in de logistiek. Werd trainer, studeerde NLP, kinesiologie en geeft mensen opties in de communicatie. Studeert nog elke dag bij. Hij deelt graag zijn meer dan 20 jaar ervaring graag met jou.

Gepassioneerd door mensen | no-nonsense mentaliteit | directe communicatie | thee addict | NL/FR/EN | gaat in diepte en kijkt naar oorzaken | gedreven netwerker
Ilse Meeus

Ilse Meeus

Trainer
Ilse startte haar loopbaan als freelance management assistant. Een administratief manusje-van-alles die je kan inhuren op uur-, dag- of weekbasis zeg maar. Achteraf bekeken was deze periode de ideale startpositie voor de latere carrière als freelance SEO-copywriter.

Extreem leergierig | no-nonsense mentaliteit | directe communicatie | coffee addict | NL/FR/EN/DU | trotse mama | rasechte ondernemer | kmo-minded | gedreven netwerker

Getuigenissen over deze training omgaan met ontevreden klanten naar topfans met 5* sterren reviews

Kom naar onze training en schrijf deze review of vraag onze referenties op !

Ilse en Peter

De datum en locatie op aanvraag!

Inschrijven voor deze training van ontevreden klanten naar topfans?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Jazeker, dit is de bedoeling, je krijgt de nodige ruimte vandaar dat we ook in kleine groepen werken

Je kan ook 1 deel volgen. We sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou met jouw uitdagingen.

Jazeker, daar zorgen we voor ! Als je speciale wensen hebt, stuur ons gerust een mailtje.

 Dit kan zeker. We geven ook apart training.

Is er ook een in-company opleiding van ontevreden klanten naar topfans met 5* reviews?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt. Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270