Teamcoaching in het contactcenter

De training teamcoaching in het contactcenter:

Tweedaagse Masterclass

13 en 14 februari 2025
(9:00-16:30)

1125
Excl. Btw
  • Kmo-portefeuille van toepassing

Programma van de training teamcoaching in het contactcenter:

  • Hoe kom je tot een optimaal functionerend team?
  • De 5 bouwstenen voor een succesvol team van Patrick Lencioni + toepassingen per bouwsteen.
  • Inzicht in je eigen drijfveren. Zo maak je ook makkelijker de brug met je teamleden.
  • Hoe analyseer je telefoongesprekken en e-mails en hoe coach je erop?
  • Communicatieve vaardigheden voor de teamcoach.
  • Hoe coach je je team in het contact center? Met veel praktische oefeningen.
  • Herkader gesprekken voeren om je teamleden terug in het kader te brengen, hoe doe je dit?
  • Omgaan met conflicten en verandering.
  • Een verfrissende aanpak om je teamleden te coachen.

Voor wie is deze masterclass & training teamcoaching in het contactcenter?

Teammanagers en teamcoaches die actief zijn in een contact center of een klantendienst leiden.

Na deze training teamcoaching in het contactcenter:

  • Zie je nieuwe mogelijkheden om je team efficiënter aan te sturen.
  • Heb je de tools om conflicten, teamcoaching en herkadergesprekken effectief aan te pakken.
  • Vertrekt met extra inzichten die je onmiddellijk gaat toepassen.

Wie geeft deze opleiding teamcoaching in het contactcenter?

Peter Callens

Peter Callens

Trainer
Peter houdt van analyse en communicatie. Hij weet een individu te doorgronden en de uitdagingen in een team onmiddellijk in kaart te brengen. Tijdens deze training ga je Peters passie herkennen en hij zal je aansporen om daadwerkelijk met je team aan de slag te gaan.
Je start trouwens de training met je eigen motivatie en waardenrapport.
Peter deelt graag zijn kennis en heeft meer dan 25 jaar ervaring in contact centers en klantendiensten.

Getuigenissen over deze training teamcoaching:

“Dankzij deze training kreeg ik meer inzicht de bouwstenen van succesvolle teams en de onderliggende motivaties bij mijn medewerkers. Ik ga dankzij deze training sneller conflicten gepast aanpakken. Super bedankt voor deze leerrijke 2-daagse”.

Kristel Van Coppenolle

Transport Supervisor bij Colis Privé Belux

“Dikke merci voor deze 2 boeiende dagen. Veel nieuwe inzichten gekregen om mijn team naar een hoger niveau te brengen”.

Ilham Agazar

Coordinator Stad Schaarbeek

” Dankzij deze 2-daagse voel ik me beter voorbereid om mijn team beter te begeleiden en motiveren”.

Harald Dumoulin

Coordinator SmartPresentations

Wat is de investering voor deze masterclass teamcoaching in het contactcenter?

€ 1125 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige 2 dagen opleiding.
  • Maaltijden en versnaperingen.
  • De volledige individuele rapporten.
  • Getuigschrift na de opleiding.
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies.

Locatie:

  • Adres: New Zebra, Zebrastraat 32, 9000 Gent (parkeerplaats en lekkere maaltijden inbegrepen)
  • Datum: 13 en 14 februari 2025
  • Tijd: 9:00-16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaak gestelde vragen over de opleiding teamcoaching in het contactcenter

Als je de emotionele intelligentie verhoogt van de teamleader, dan heeft dit een directe impact op het team.

Jazeker, ook de lekkere lunches, parkeren en alle  teamrapporten.

Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Is er ook een in-company opleiding teamcoaching?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt. Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270