28 maart 2025 (09:00 - 16:30)
Hoe kom jij over bij de bezoeker?
Wat spiegelt er zich in het contact?
Hoe ga jij om met jouw frustraties en die van de bezoeker?
Welke taal gebruik je best om een professionele indruk te maken?
Hoe maak je snel de klik met iemand?
Snel vertrouwen creëren en dat vertrouwen behouden, hoe doe je dit?
Oefeningen op luisteren, parafraseren en dezelfde taal spreken.
En wat als je de telefoon, mail en face to face contacten combineert?
Op elk van deze 3 domeinen krijg je direct toepasbare tips.
Hoe kan je professioneel overkomen op cruciale momenten in je job?
Hoe ga je om met klachten?” Ik heb veel bijgeleerd over mezelf, het professioneel communiceren met klanten en hoe om te gaan met moeilijke situaties. Enorm boeiend en schitterend gebracht.”
Gracia Paulussen
Smurfit Kappa
” Deze onthaaltraining bracht onze mensen veel bij”
Evelyne Van Marcke
Secretariaat Generaal Benelux
” Ik heb alleen maar positieve commentaren gekregen van de deelnemers”
Dokter Christophe Schoofs
Hoofd Radiologie AZ Maria Middelares
” Deze training heeft echt wel een boost gegeven aan onze mensen om makkelijker om te gaan met moeilijk gedrag”
Murielle Aendekerk
AZ Jan Portaels
€635 excl. btw, kmo-portefeuille van toepassing
Deze prijs is inclusief:
Goed om weten: Vlaamse ondernemingen kunnen via de kmo-portefeuille tot 30% korting krijgen.
Jazeker, meer dan 20 jaar en je geniet van al zijn inzichten en praktische ervaringen
Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jjouw uitdagingen.
Jazeker, daar zorgen we voor !
Jazeker.
Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert. Bovendien kan je ook nog na de training beroep doen op de kennis van de trainer.
Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270
Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.
Of bel ons op 055/305 270