De opleiding omgaan met ontevreden klanten

Omgaan met ontevreden klanten:

Dagopleiding

20 december 2024 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw, kmo-portefeuille van toepassing
  • Bespaar 30% met KMO Portefeuille

Het programma van de opleiding omgaan met ontevreden klanten

  • Duidelijk kaders: de cirkel van veerkracht, de metafoor van de 3 breinen, het ijsbergmodel.
  • Wat is het onderscheid tussen frustrerend gedrag, een klacht en agressie precies?
  • Elke mens heeft overlevingsmechanismen: welke rol speelt dit bij het klagen en het moeilijk gedrag?
  • De gouden cirkel van klachtenbehandeling.
  • Moeilijk gedrag aan de telefoon, face to face en via e-mail en chat.
  • De kunst om agressie te beheersen in elke fase: zowel met woorden, met non-verbale communicatie en met de juiste mentale instelling.
  • Oefeningen om de materie te integreren.

Voor wie is deze training omgaan met ontevreden klanten?

Voor medewerkers die regelmatig met frustraties, klachten of agressie worden geconfronteerd, of die er zich willen op voorbereiden.

Na deze training omgaan met ontevreden klanten:

  • Ga je veel makkelijker om met frustraties, klachten en agressief gedrag. Je voelt je veel meer op je gemak.
  • Verwerf je heldere inzichten en weet je wat je doet in elke fase van agressie.
  • Weet je de aangeleerde vaardigheden toe te passen aan de telefoon, face to face, online en via e-mail en chat.

Wie geeft deze opleiding omgaan met ontevreden klanten?

Peter Callens

Peter Callens

Trainer
Ik ben Peter en heb meer dan 20 jaar ervaring.
Het 'train the trainer' traject in omgaan met agressie dat ik volgde in de VS motiveert me enorm om deze kennis met enthousiasme te delen. Mijn diepste wens is dat deze training jouw leven ten goede verandert.
Dit doe ik graag op een zachte manier.
Daarnaast heb ik een praktijk als kinesioloog en werk vaak met de gevolgen van agressie.

Getuigenissen over deze training omgaan met ontevreden klanten

“Ik wil je graag nog eens bedanken voor de fijne opleiding. De duidelijke, vlotte benadering van de opleiding is een aangename afwisseling op meer theoretische opleidingen. Dat de uren zo snel voorbij gegaan zijn lijkt me altijd een goed teken.”

Kernneth Tanghe

de Vlaamse Overheid, Onroerend Erfgoed

Wat is de investering voor deze opleiding omgaan met ontevreden klanten?

€635 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding.
  • Maaltijden en versnaperingen.
  • Getuigschrift na de opleiding.
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies.

Locatie

  • Adres: Kerkgate 18  in 9700 Oudenaarde
  • Datum: 20 december 2024
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven voor de training omgaan met ontevreden klanten?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Neen, dat moet niet, hier ben je volledig vrij in. Uiteraard kan het een meerwaarde zijn.

We werken zeer ervaringsgericht. Met welke moeilijke situaties kom jij in contact? Tijdens deze training heb je alle ruimte om met al jouw situaties te komen.

Jazeker.

Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Is er ook een in-company opleiding omgaan met ontevreden klanten?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Niet zeker of deze training iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt. Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270