De opleiding klantgericht telefoneren /
telefoneren met impact

De opleiding klantgericht telefoneren:

Dagopleiding

28 februari 2025 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw Erkenning KMO-portefeuille
  • Bespaar 30% met KMO Portefeuille

Het programma van de training klantgericht telefoneren:

Verlopen je telefoongesprekken altijd vlot?

Wellicht niet? Het vraagt trouwens heel wat vaardigheid om moeilijke gesprekken snel onder controle te krijgen. En om professioneel te blijven…
Wil je je emotionele intelligentie aan de telefoon bewuster gaan gebruiken? Dan nodig ik je uit voor deze training.

Wat bereik je met de opleiding klantgericht telefoneren?

Door deze opleiding klantgericht telefoneren krijg je meer impact. Je gaat makkelijker overtuigen aan de telefoon en de verbinding voelen met je gesprekspartner. We bereiken onmiddellijk resultaat door de inzichtelijke structuur van de training en de praktische aanpak. 

Wat komt zeker aan bod tijdens deze opleiding?

  • Hoe creëer je snel vertrouwen aan de telefoon?
  • Wat is het effect van positief taalgebruik?
  • Hoe ga je om met klachten en andere uitdagende situaties?
  • Welke mogelijkheden heb je om veelpraters in te dijken?
  • Hoe breng je slecht nieuws?
  • Overtuigingsvaardigheden.
  • Hoe vertaal je deze inzichten naar e-mail communicatie en face to face contacten?
 
We gebruiken een telefooncentrale voor de opname en de analyse van de gesprekken. Je krijgt professionele videofragmenten te zien over telefonische communicatie met klanten. 
Na de training krijg je een persoonlijke reminder met jouw 5 belangrijkste aandachtspunten. Deze reminder gebruik je dan tijdens je job. En de trainer blijft beschikbaar.

Voor wie is deze opleiding?

Voor medewerkers die meer impact willen aan de telefoon.
We richten ons tot mensen die de finesses van professionele telefonische communicatie willen trainen.
Voor medewerkers interne sales, planners, helpdesk, contact center, klantendienst en account managers.

Na deze opleiding klantgericht telefoneren:

  • Voel je je véél meer op je gemak aan de telefoon en krijg je meer controle over de telefoongesprekken.
  • Maak je vlotter contact aan de telefoon en heb je meer impact.
  • Slaag je erin om moeilijke situaties makkelijk onder controle te krijgen.
  • Heb je het gevoel dat je veel meer tools hebt en dat je rijker communiceert.

Wie geeft deze training telefoneren?

Peter Callens

Peter Callens

Trainer
Peter heeft een jarenlange praktijkervaring met alle facetten van telefoneren. Hij werkte in een contact center en heeft gedurende meer dan 25 jaar mensen getraind in deze materie.
Deze training geeft Peter met een grote passie en enthousiasme.
Snel weten vertrouwen te winnen aan de telefoon, impact hebben en overtuigen, weten om te gaan met frustraties en uitdagende situaties, het is toch al wat! Zeker als je het professioneel wilt doen.
Als trainer let Peter enorm op de klik met de groep. Hij brengt precies die inzichten die de medewerkers en de organisatie op een blijvend hoger niveau tillen. Hij geeft ook regelmatig een 1 to 1.

Getuigenissen over deze workshop klantgericht telefoneren

“Ik heb enorm veel bijgeleerd! Heel
praktische, heldere en direct
toepasbare training !”

Fien Van den Eynde

Digi Consult

“Ik vind de combinatie van nieuwe inzichten en de directe praktische toepassing ervan heel sterk. Enthousiaste trainer !”

Silke Batsleer

Biognost

“Deze training verhoogt het bewustzijn van mijn medewerkers. De aanpak heeft zeker effect en zorgt voor een andere attitude. Ook bedankt voor de persoonlijke reminders”.

Herman Verdoodt, senior manager

Creafin

“We zijn verrast door het effect van deze 
training bij ons team. De aanpak van
Pantelco maakt echt wel een verschil.”

Elisabeth De Dobbeleer

Trainingsverantwoordelijke AXA

“Het is een heel leerrijke dag voor me geweest. Ik heb veel tips gekregen om direct in de praktijk te brengen.

Wendy De Guisme

Reception & Registration Officer, Partena

Wat is de investering voor deze opleiding telefoneren?

€ 635 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding.
  • Maaltijden en versnaperingen.
  • Getuigschrift na de opleiding.
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies.

Goed om weten: Vlaamse ondernemingen kunnen via de kmo-portefeuille tot 30%  korting krijgen.

Locatie

  • Adres: Kerkgate 18, 9700 Oudenaarde
  • Datum: 28 februari 2025
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Jazeker. We oefenen hier intens op.

Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou op jouw cases. Je krijgt directe feedback van de trainer die je stap voor stap naar een hoger niveau brengt.

Jazeker, daar zorgen we voor !

Jazeker.

Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk op je werkplek integreert.

Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270.

Is er ook een in-company opleiding klantgericht telefoneren?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt. Ontvang ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270