De opleiding klachtenbehandeling

De inhoud van de opleiding klachtenbehandeling:

Dagopleiding

21 maart 2025 (09:00 - 16:30)

635
Excl. Btw, Erkenning KMO-portefeuille
  • Bespaar 30% met KMO Portefeuille

Het programma van de opleiding klachtenbehandeling:

  • Hoe ga je slim om met je eigen frustraties en die van anderen?
  • Hoe geef je intelligent erkenning aan de klacht?
  • De gouden cirkel van klachtenbehandeling.
  • Klantgericht taalgebruik bij klachten.
  • Omgaan met de emoties en gevoelens van de klant.
  • Onderscheid tussen klachten en agressie.
  • Je leert hoe je klachten per mail, telefoon, brief, en face to face best aanpakt.

Voor wie is deze workshop klachtenbehandeling?

Voor medewerkers die veel klachten krijgen of er in de toekomst mee geconfronteerd zullen worden . Je werkt op een klantendienst, helpdesk, service desk, contact center, klachtendienst of je hebt gewoon regelmatig te maken met klachten.

Na deze opleiding klachtenbehandeling:

  • Na deze opleiding klachtenbehandeling heb je meer opties om moeilijke situaties op te vangen.
  • Laat je voelen dat je er ook bent en je maakt je zichtbaar in het klantencontact.
  • Behoud je jouw motivatie makkelijker en ben je de frustratie vaak voor.
  • Voel je je véél meer op je gemak en weet je de verbinding te behouden met de klant.
  • Leer je om moeilijke situaties naar je hand te zetten.

Wie geeft deze workshop?

Peter Callens

Peter Callens

Trainer
Als trainer en vanuit de praktijk heeft Peter heel wat ervaring met klachtenbehandeling. De inzichten en kaders die Peter aanreikt gebruiken mensen in heel wat contexten en ze werken! Hij ontwikkelde 'de gouden cirkel van klachtenbehandeling' en traint om makkelijker om te gaan met moeilijke situaties. Peter integreert bovendien kennis uit de NLP en biofeedback. Hij deelt graag zijn meer dan 25 jaar ervaring met jou.

Getuigenissen over deze workshop klachtenbehandeling

“Mijn medewerkers kregen een praktische training met onze cases. Direct herkenbaar voor onze medewerkers. Een aanrader.”

Wendy De Groote

ICL

“Bijzonder boeiende training met veel praktische oefeningen. De inhoud kan ik zowel gebruiken in mijn professioneel leven als in mijn privé-leven.”

Stephanie Demaegdt

KidsLife

Wat is de investering voor deze opleiding klachtenbehandeling?

€635 excl. btw

Deze prijs is inclusief:

  • De volledige dag opleiding.
  • Maaltijden en versnaperingen.
  • Getuigschrift na de opleiding.
  • Tijd voor vragen en persoonlijk advies.

Locatie

  • Adres: Kerkgate 18, 9700 Oudenaarde
  • Datum: 25 oktober 2024
  • Tijd: 09:00 – 16:30

Inschrijven?

Je kan heel eenvoudig inschrijven via onderstaand formulier. Nadien sturen we je alle praktische informatie toe over de locatie, facturatie en betalingen.

Vaakgestelde vragen

Op oefenen

Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou met jouw uitdagingen.

Jazeker, daar zorgen we voor !

Jazeker.

Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert.

Jazeker. We oefenen zowel op telefonische als op face to face communicatie als op mail en chat

Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

Het verschil met de training omgaan met ontevreden klanten en deze training zit hem hierin dat we hier ook inzoomen op klachten per brief.

Is er ook een in-company opleiding klachtenbehandeling?

Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.

Niet zeker of deze opleiding iets voor jou is?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt. Krijg ons advies via mail

Of bel ons op 055/305 270