21 maart 2025 (09:00 - 16:30)
Voor medewerkers die veel klachten krijgen of er in de toekomst mee geconfronteerd zullen worden . Je werkt op een klantendienst, helpdesk, service desk, contact center, klachtendienst of je hebt gewoon regelmatig te maken met klachten.
“Mijn medewerkers kregen een praktische training met onze cases. Direct herkenbaar voor onze medewerkers. Een aanrader.”
Wendy De Groote
ICL
“Bijzonder boeiende training met veel praktische oefeningen. De inhoud kan ik zowel gebruiken in mijn professioneel leven als in mijn privé-leven.”
Stephanie Demaegdt
KidsLife
€635 excl. btw
Deze prijs is inclusief:
Op oefenen
Jazeker, we sturen je op voorhand een vragenlijst en nemen contact met je op om voeling te krijgen met jouw realiteit. En we oefenen tijdens de training met jou met jouw uitdagingen.
Jazeker, daar zorgen we voor !
Jazeker.
Jazeker, je krijgt een gepersonaliseerde reminder zodat je jouw werkpunten makkelijk integreert.
Jazeker. We oefenen zowel op telefonische als op face to face communicatie als op mail en chat
Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270
Het verschil met de training omgaan met ontevreden klanten en deze training zit hem hierin dat we hier ook inzoomen op klachten per brief.
Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.
Of bel ons op 055/305 270