Datum: jij kiest
Deel 1:
Het model voor tekstanalyse.
Hoe zorg ik voor de juiste inhoud?
De aanspreking, de inleiding, de afsluiter.
Deel 2:
Hoe kom ik tot een duidelijke structuur?
Hoe zorg ik voor een lezersgerichte formulering?
Werken met concrete voorbeelden.
Deel 3:
Etiquette.
Wat te doen met ping-pong mails, mails die bij de verkeerde dienst aankomen, ….?
Verder werken met de eigen e-mails en ze herwerken.
Medewerkers die hun e-mail communicatie willen verbeteren. Of je nu werkt voor een klantendienst, een helpdesk, een service desk, een contact center, aan het onthaal of op een customer service afdeling, je zal zeker voordeel hebben bij deze training.
De trainingen e-mail communicatie van Pantelco munten uit door hun structuur, de kwaliteit van de trainers en zetten aan tot directe verbeteringen. Heel tevreden.
Luk Van Nieuwenhuyze
Agentschap Innoveren & Ondernemen, Vlaio,, Vlaamse Overheid
Jazeker. Het gaat ten slotte over een on-line maattraining voor jullie organisatie.
Jazeker.
We werken optimaal in groepen van maximaal 8 omdat we iedereen aan bod laten komen en intens met jullie mails zelf aan de slag gaan.
Contacteer ons, we vinden samen met jou snel een oplossing.
Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270
Of bel ons op 055/305 270