Medewerkers die hun e-mail communicatie willen verbeteren. Of je nu werkt voor een klantendienst, een helpdesk, een service desk, een contact center, aan het onthaal of op een customer service afdeling, je zal zeker voordeel hebben bij deze training.
Eveline heeft meer dan twintig jaar ervaring als communicatietrainer. Haar aanpak is altijd interactief en met een combinatie van verschillende werkvormen. De deelnemers krijgen 'eye-openers' gelicht uit hun eigen organisatorische context, waardoor ze proefondervindelijk ervaren wat er zoal fout kan gaan en hoe het beter kan.
De trainingen e-mail communicatie van Pantelco munten uit door hun structuur, de kwaliteit van de trainers en zetten aan tot directe verbeteringen. Heel tevreden.
We maken dat we direct op dezelfde golflengte zitten met de deelnemers door de uitgebreide voorbereidingsfase. Deze methodiek hanteren we bij Pantelco en Jobmotivation. De trainer besteedt voldoende aandacht aan de interactie met de deelnemers.
Het format en het aantal uren passen we aan volgens jullie noden. We hebben wel prima ervaringen met de online formule die we hier voorstellen. Elke deelnemer krijgt een getuigschrift na de opleiding en er is ook achteraf tijd voor vragen en persoonlijk advies.