Opleiding customer service

Waarom kiezen voor déze opleiding customer service?

Opleiding

Datum: jij kiest

op aanvraag
  • Maatwerk, Erkenning KMO-portefeuille

Eerst een woordje uitleg over de opleiding customer service

Klantenservice is vaak stressvol en uitdagend. Het ene contact volgt het andere op. Je bent bezig om dit op te lossen en er komt al een andere telefoon of een dringende mail. Soms heb je het gevoel dat je dweilt met de kraan open.
Hoe ga je hier mee om?
Hoe blijf je klantgerichtheid waarmaken?

Onze sterktes van de customer service training

  • Vaak krijg je terug wat je uitzendt. Door de training krijg je inzicht in jouw gedrag. Je gaat zien wat je eigen aandeel is en hoe je dit verandert.
  • Je oefent op concrete situaties en je wordt hierin positief begeleid.
  • Onze voorbereiding nemen we au sérieux en we komen ter plaatse, ook na de training om de integratie van de leerdoelstellingen te ervaren en extra feedback te geven.
  • De training is heel rijk aan individuele- en groepsoefeningen, tools en kaders die we in de praktijk werken.
  • We hebben bovendien veel ervaring met service desk, helpdesk, contact centers en klantendiensten. Bijvoorbeeld bij Delhaize, Euroclear en Symeta Hybrid uit de Colruyt Group.

De ingrediënten voor je maatopleiding customer care / customer service

Het aantal sessie en de inhoud passen we aan aan de noden van jouw organisatie. We gebruiken meestal een aantal elementen uit  onder andere de volgende trainingen:

  • Klantgericht en verbindend communiceren.
  • Weerbaarheidstraining in functie burn-out preventie.
  • Leiderschap.
  • Teamcoaching.
  • Klachtenbehandeling en slecht nieuws brengen.
  • Klantgericht telefoneren.
  • Professioneel e-mail verkeer.

Heb je een vraag:  Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270

“Je ziet dat de trainers blijvende resultaten willen neerzetten en inspelen op de echte noden van de medewerkers en de organisatie”.
Deze aanpak is verfrissend, krachtig en vernieuwend”.

Elisabeth De Dobbeleer
Manager bij AXA

5/5

“De duidelijke kaders en de praktijk worden mooi samengebracht waardoor mijn medewerkers er direct aan de slag gaan. Heel nuttig! En bedankt voor de mooi uitgewerkte persoonlijke reminders”.

Herman Verdoodt, operationeel manager bij Creafin

5/5

Enkele klanten waarmee we samenwerken

Axa
vc wood logo
delhaize-logo
Euroclear
knowliah
proximus
VGD logo

Op zoek naar een opleiding op maat?

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.

Ja, ik wil graag contact opnemen!

Of bel ons op 055/305 270