13 en 14 februari 2025
(9:00-16:30)
Teammanagers en teamcoaches die actief zijn in een contact center of een klantendienst leiden.
“Dankzij deze training kreeg ik meer inzicht de bouwstenen van succesvolle teams en de onderliggende motivaties bij mijn medewerkers. Ik ga dankzij deze training sneller conflicten gepast aanpakken. Super bedankt voor deze leerrijke 2-daagse”.
Kristel Van Coppenolle
Transport Supervisor bij Colis Privé Belux
“Dikke merci voor deze 2 boeiende dagen. Veel nieuwe inzichten gekregen om mijn team naar een hoger niveau te brengen”.
Ilham Agazar
Coordinator Stad Schaarbeek
” Dankzij deze 2-daagse voel ik me beter voorbereid om mijn team beter te begeleiden en motiveren”.
Harald Dumoulin
Coordinator SmartPresentations
€ 1125 excl. btw
Deze prijs is inclusief:
Als je de emotionele intelligentie verhoogt van de teamleader, dan heeft dit een directe impact op het team.
Jazeker, ook de lekkere lunches, parkeren en alle teamrapporten.
Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270
Ja. Contacteer ons via e-mail voor een voorstel op maat.
Of bel ons op 055/305 270