Je medewerkers kunnen meestal wel telefoneren, mailen of chatten.
Anders werken ze niet bij jou.
Hoe gaan je medewerkers echter keer op keer om met frustraties en andere moeilijke emoties?
Wat is de impact op henzelf en op het klantencontact?
Hoe maak je hen hierin sterker en hoe laat je hen hierin groeien?
En ga je nu je mensen begeleiden in deze uitdagende tijden?
Onze training- en coachingsaanpak biedt hierop een antwoord.
We bepalen vooraf de leerdoelstellingen, creëren meer bewustzijn en werken naar succesvolle klantencontacten.
Pantelco geeft trainingen die veel verder gaan dan een traditionele opleiding contact center of customer service.
Deze aanpak verbindt persoonlijke ontwikkeling met communicatie training.
We hebben al succesvol gewerkt voor vele customer service en helpdesk afdelingen. Dit realiseren we met de kwaliteit van de voorbereiding, de aanpak van de training, de kwaliteit van de trainers en de opvolging.
Meestal werken we met 4 of 5 sessies van een halve dag. En je kan ook je eigen programma samenstellen naargelang de leerdoelstellingen.
Het aantal sessies en de inhoud passen we aan jullie noden aan:
Heb je een vraag: Contacteer ons via de contactpagina of bel ons op +32 55 305 270
“De training werd door onze adviseurs enorm gesmaakt. De benadering van Angelo en Peter is verfrissend, up to date en vernieuwend. En heel praktisch, op onze maat”.
“Super tevreden: duidelijke structuur, veel oefenmomenten, grote tevredenheid bij onze mensen. De trainer geeft duidelijke kaders en zorgt voor follow-up wat maakt dat de training langer bijblijft.”
Hans Van Heghe
CEO Knowliah
We bekijken graag samen wat jij nodig hebt.
Ja, ik wil graag contact opnemen!Of bel ons op 055/305 270