Laat je inspireren... door de blogs van Pantelco

Angry customer support operator

Agressiebeleid

Hier leest u de tweede blogpost over het boek “Tijd voor agressiebeleid. Een werkboek voor medewerkers en beleidsmakers.”, samengesteld door ICOBA en uitgegeven bij Politeia.

Lees verder »

Klachten communicatie

  Inzicht in klachten communicatie. Geregeld organiseren wij trainingen over klantgericht communiceren en telefoneren. Een onderwerp dat steevast op de agenda staat is het omgaan

Lees verder »
Prioriteiten stellen

Slimmer omgaan met je tijd

Inzicht in slim timemanagement Elke Panis en Jos Vanoppen schreven een boek ‘Meer bereiken? Dan doe je het beter anders!’ over timemanagement, energiemanagement en lifemanagement.

Lees verder »
verbindende communicatie

Verbindende communicatie

Inzicht in verbindende communicatie. Communicatie ervaren we als verbindende communicatie als we elkaar echt verstaan en dat ook zo aanvoelen. En dat is gemakkelijker gezegd

Lees verder »