Zo stimuleer je als organisatie vitaliteit bij medewerkers.
Als werkgever heb je er alle belang bij om werknemers fit en gezond te houden. Als werknemer is het dan weer belangrijk om energiek van
Als werkgever heb je er alle belang bij om werknemers fit en gezond te houden. Als werknemer is het dan weer belangrijk om energiek van
Vindt u ook het werven en coachen van contact center medewerkers veeleisend en tijdsintensief? Door het selectie- en begeleidingsproces doordacht aan te pakken en door
Als je veel uit je job wilt halen, dan is een goede lichamelijke en geestelijke balans op de werkvloer cruciaal. Dat klinkt prachtig in theorie,
Hier leest u de tweede blogpost over het boek “Tijd voor agressiebeleid. Een werkboek voor medewerkers en beleidsmakers.”, samengesteld door ICOBA en uitgegeven bij Politeia.
Agressie.… onlangs las ik het boek “Tijd voor agressiebeleid”. Een werkboek voor medewerker en beleidsmakers.”, samengesteld door ICOBA en uitgegeven bij Politeia. Omdat agressie vaak
Start dan met slimme vragen stellen. Wij vroegen advies aan ‘vragenexpert’ en mentor van Pantelco, Ronald Driesen. Wie is Ronald Driesen? “Dag Ronald”, stel jezelf
Waarom zou je de finesses van klantgerichtheid toepassen? Regelmatig organiseren we de trainingen met de naam ‘opleiding klantgericht communiceren/klantgerichtheid‘ en ‘opleiding klantgericht telefoneren’. We stellen
Wat houdt een excellente persoonlijke communicatie in zich? Zoals je wellicht wel weet ligt een goede persoonlijke communicatie ons nauw aan het hart bij Pantelco
Inzicht in klachten communicatie. Geregeld organiseren wij trainingen over klantgericht communiceren en telefoneren. Een onderwerp dat steevast op de agenda staat is het omgaan
We hebben allemaal snel de neiging om belangrijke taken uit te stellen. Maar wat houdt ons nu tegen om ons belangrijkste werk eerst te doen?
Inzicht in slim timemanagement Elke Panis en Jos Vanoppen schreven een boek ‘Meer bereiken? Dan doe je het beter anders!’ over timemanagement, energiemanagement en lifemanagement.
Inzicht in verbindende communicatie. Communicatie ervaren we als verbindende communicatie als we elkaar echt verstaan en dat ook zo aanvoelen. En dat is gemakkelijker gezegd