Mijn 5 tips om klantenrelaties te laten slagen in 2025
Klantensucces draait om meer dan alleen tevreden klanten; het gaat om het behalen van concrete resultaten. Mijn 5 tips om klantenrelaties te laten slagen in 2025!
Klantensucces draait om meer dan alleen tevreden klanten; het gaat om het behalen van concrete resultaten. Mijn 5 tips om klantenrelaties te laten slagen in 2025!
Deze blog vertelt meer over waarom een groter contact center team niet altijd beter is, en hoe je een efficiënt team kan vormen!
Hier is wat je kan doen bij teamconflicten: 5 strategieën om de harmonie op de werkvloer te herstellen Conflicten binnen teams kunnen zelfs de meest
Hybride werken stelt ons voor uitdagingen, zoals mentale belasting en verminderde verbinding. Ontdek hoe bewuste communicatie, structuur, sociale momenten en empathie je team sterker maakt en prestaties verbetert.
Wat Biofeedback Voor Jou Kan Betekenen: mijn persoonlijk perspectief Biofeedback wordt vaak gezien als iets ‘zweverigs’. Mensen vragen zich soms af of het echt werkt,
In Tokyo wordt klantmisbruik aangepakt met nieuwe wetgeving. Ontdek wat Europese bedrijven kunnen leren om hun werknemers te beschermen en klantrelaties te verbeteren.
Klantgericht telefoneren gaat over het opzoeken van de verbinding. Ervoor zorgen dat de klant zich gehoord voelt. Klantgericht telefoneren maakt het verschil door klant georiënteerd te zijn. Door stil te staan hoe de situatie voor de klant is, hoe de klant zich daarbij voelt.
Als iemand die dagelijks bezig is met klantbeleving, vind ik het altijd fijn om bedrijven te helpen niet alleen tevreden klanten te krijgen, maar ook
Robot VS Menselijke Bediening Een Sushi avontuur in Denemarken Onlangs had ik het genoegen om in een Deens sushi restaurant voor de eerste keer bediend
Assertiviteit op de werkvloer, hoe kan je dit als manager stimuleren? We vertellen je het hier.
Klantgericht communiceren in tijden van inflatie. Het is een vraag die ik geregeld krijg. Benieuwd? Lees hier verder!
Een klantgerichte telefonische communicatie houdt in dat je echt contact maakt met de persoon aan de andere kant van de lijn.