Communicatietraining

De finesses van professionele communicatie, dit vind je in jouw communicatietraining

Opleiding

Datum: jij kiest

op aanvraag
  • Communicatie training, erkenning KMO-portefeuille

De details maken het verschil bij jouw communicatietraining

Het loopt wel eens mis in de communicatie.
De boodschap komt niet over of we komen niet tot het gewenste resultaat. 
We zien vaak dat we niet genoeg impact hebben.
Of de verbinding ontbreekt.

Wat doe je dan?

  • Hier integreer je alvast de finesses van professionele communicatie. Je oefent en je traint die finesses in zodat je herformuleren, slimme vragen stellen en overtuigen makkelijker wordt.
  • We geven inzicht in waar jouw gedrag vandaan komt. Als je energie van binnenuit verandert, dan verandert je gedrag naar de buitenwereld.
  • Je gaat veel makkelijker verbindende communicatie toepassen.
  • We zorgen voor handvaten na de training zodat je aangezet wordt om de materie blijvend toe te passen.
  • Je vindt hier dé communicatietraining die je al lang had willen volgen.

De praktijkgerichte aanpak van jouw communicatietraining

We trainen en coachen al meer dan 25 jaar en in meerdere talen. Je krijgt een training, geen infosessies.
Pantelco werkt dus op maat. We bereiden ons terdege voor en verzorgen een degelijk natraject.
Onze communicatietrainingen brengen we dan ook met passie en vanuit verbinding.
Deelnemers ervaren onze opleidingen heel interactief en praktijkgericht. Vaak werken we met acteur en gebruiken zowel individuele- als groepsoefeningen. Je krijgt ook professionele videofragmenten te zien die de gebrachte kaders ondersteunen.

 

Jouw aanbod van communicatietrainingen

Het aantal sessies en de inhoud passen we aan aan de noden van jouw organisatie.

  • Effectiever samenwerken
  • Coach the coach
  • Motiveren zonder te controleren
  • Professioneel onthaal
  • Klantgericht telefoneren
  • Omgaan met ontevreden klanten
  • Klachtenbehandeling
  • Assertiviteit in de praktijk
  • Training weerbaarheid en burn-out voorkomen
  • Omgaan met agressie en conflicten
  • Telefonische afspraakname, prospectie en verkoop
  • Klantenservice voor technische medewerkers
  • Van klachtenbehandeling naar extra sales
  • Commerciële vaardigheden voor de interne medewerkers
  • Actief debiteurenbeheer
  • Stemcoaching
  • Inzicht in de echte werkmotivaties (Kijk HIER voor onze professionele bevraging)
  • Face to face verkoop
  • Doeltreffend overtuigen
  • Time management
  • Efficiënt vergaderen
  • Presentatie vaardigheden
 

Klanten vertellen over hun communicatietraining

“Deze aanpak is verfrissend, krachtig en vernieuwend. Je ziet dat de trainers blijvende resultaten willen neerzetten en inspelen op de echte noden van de medewerkers en de organisatie”

Elisabeth De Dobbeleer

Elisabeth De Dobbeleer
Manager bij AXA

5/5

Kenny Casier

Managing Partner – DenkIT

5/5

Enkele klanten waarmee we samenwerken

Axa
vc wood logo
delhaize-logo
Euroclear
knowliah
proximus
VGD logo

Contacteer ons voor een doorbraak:

We bekijken graag samen wat jij nodig hebt. Ja, ik wil graag contact opnemen!

Of bel ons op 055/305 270