Wat biofeedback voor jou kan betekenen
Wat Biofeedback Voor Jou Kan Betekenen: mijn persoonlijk perspectief Biofeedback wordt vaak gezien als iets ‘zweverigs’. Mensen vragen zich soms af of het echt werkt,
Wat Biofeedback Voor Jou Kan Betekenen: mijn persoonlijk perspectief Biofeedback wordt vaak gezien als iets ‘zweverigs’. Mensen vragen zich soms af of het echt werkt,
Klantgericht telefoneren gaat over het opzoeken van de verbinding. Ervoor zorgen dat de klant zich gehoord voelt. Klantgericht telefoneren maakt het verschil door klant georiënteerd te zijn. Door stil te staan hoe de situatie voor de klant is, hoe de klant zich daarbij voelt.
Als iemand die dagelijks bezig is met klantbeleving, vind ik het altijd fijn om bedrijven te helpen niet alleen tevreden klanten te krijgen, maar ook
Robot VS Menselijke Bediening Een Sushi avontuur in Denemarken Onlangs had ik het genoegen om in een Deens sushi restaurant voor de eerste keer bediend
Assertiviteit op de werkvloer, hoe kan je dit als manager stimuleren? We vertellen je het hier.
Klantgericht communiceren in tijden van inflatie. Het is een vraag die ik geregeld krijg. Benieuwd? Lees hier verder!
Een klantgerichte telefonische communicatie houdt in dat je echt contact maakt met de persoon aan de andere kant van de lijn.
Met de klant aan de telefoon, wat zijn de do’s en don’ts? Waar moet je zoal op letten? We leggen je het hier uit!
“Kan je me even bellen? “ Je kent het wel. Klanten die je liever te woord staan per telefoon. Ergens is dat natuurlijk ook maar
De klantgerichte mindset: wat is dat nu juist en hoe geven we klanten het gevoel dat ze bij ons voor alles terrecht kunnen?
Voel je soms dat je draaglast groter wordt dan je draagkracht? Lees dan even mee, we geven je vijf simpele maar doeltreffende inzichten.
Als het even niet meer gaat… Merk je het op wanneer het bij je medewerkers soms teveel wordt? Dat het niet meer gaat? Dat ze