Hoe creëer je en behoud je verbinding in elk contact?
CREËER EEN 5 STERREN ervaring
Je wilt je medewerkers in elk klantcontact professioneel aan het werk zien? En dit ook in moeilijke omstandigheden? Je wilt je teams naar een hoger niveau tillen? Zodat jouw klanten een 5 sterren ervaring hebben?
Vele medewerkers ervaren dat klanten zich meer en meer veeleisend en verrassend gedragen.
Wat is ons antwoord?
Drie zaken vinden we van cruciaal belang om een 5 sterren ervaring te creëren:
1) de juiste mindset
2) het behoud van innerlijke rust én…
3) impact hebben.
Zowel face to face, aan de telefoon of via e-mail als bij de coaching. Als manager, coach en medewerker zie je dat de tijden en de context waarin je werkt veranderen.
Een nieuwe training- en coaching aanpak dringt zich dan ook op. Pantelco biedt geen standaardoplossingen.
We leveren wel doorgedreven maatwerk en gebruiken psychotherapie en kinesiologie om onbewust gedrag te verhelderen. We combineren dit met nieuwe inzichten uit communicatie en persoonlijke ontwikkeling en werken samen met Jobmotivation.
Door deze aanpak gaan je medewerkers relaties zien tussen hun patronen en de kwaliteit van hun communicatie. Ze maken doorbraken.
Je medewerkers gaan terug verbinding voelen met henzelf, de collega’s en de klanten.